JAT

Le forum sur Lufthansa, British Airways, Iberia, Alitalia, Swiss Air Lines, Turkish Airlines, Brussels Airlines...
Répondre
AVION
A380
Messages : 15929
Enregistré le : mer. 1 oct. 2008, 12:13
Localisation : PARIS

JAT

Message par AVION »

Un nouveau départ...

Etihad to sign partnership deal with JAT in mid-April


Etihad Airways is set to sign an initial partnership agreement with unprofitable Belgrade-based JAT Airways in mid-April, as Serbia works to save its national carrier from bankruptcy, Bloomberg has reported. The partnership would include a 'complete upgrade' of JAT's fleet and the purchase of new planes, allowing Etihad to take over 49% of the Serbian carrier, said Serbian transportation minister, Milutin Mrkonjic. Etihad would also help JAT lease four new planes before the start of the tourist season in June, he said.
AVION
A380
Messages : 15929
Enregistré le : mer. 1 oct. 2008, 12:13
Localisation : PARIS

Re: JAT

Message par AVION »

Good bye JAT and welcome Air Serbia

http://inserbia.info/news/2013/07/serbi ... is-coming/" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar du membre
Flyzen
A380
Messages : 13771
Enregistré le : mer. 24 sept. 2008, 07:14
Localisation : Vendée (proche 44)

Re: JAT

Message par Flyzen »

au dela de l'aspect purement aerien je crois qu'il y a une grande volonté politique de faire disparaite la connotation "yougoslave"
AVION
A380
Messages : 15929
Enregistré le : mer. 1 oct. 2008, 12:13
Localisation : PARIS

Re: JAT

Message par AVION »

Flyzen a écrit :au dela de l'aspect purement aerien je crois qu'il y a une grande volonté politique de faire disparaite la connotation "yougoslave"
Nouvel actionnaire, nouveaux avions, nouveau nom...comment se refaire une virginité
Avatar du membre
Flyzen
A380
Messages : 13771
Enregistré le : mer. 24 sept. 2008, 07:14
Localisation : Vendée (proche 44)

Re: JAT

Message par Flyzen »

AVION a écrit :
Flyzen a écrit :au dela de l'aspect purement aerien je crois qu'il y a une grande volonté politique de faire disparaite la connotation "yougoslave"
Nouvel actionnaire, nouveaux avions, nouveau nom...comment se refaire une virginité
tout est nouveau effectivement, et mm en amont le pays
Répondre

Retourner vers « Compagnies aériennes d'Europe »