Configuration cabines B787
Posté : jeu. 23 août 2012, 12:19
787-8
X ≤ 200 sièges
- ANA (LH Int.)______ 158 sièges (46J/112Y) ............. (1-2-1_1-1-1 / 2-4-2)
- Japan Airlines _____ 161 sièges (38J/35W/88Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 2-4-2)
- ANA (LH Int.)______ 169 sièges (46J/21W/102Y) ..... (1-2-1_1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Japan Airlines _____ 186 sièges (42J/144Y) ............. (2-2-2 / 2-4-2)
200 sièges < X ≤ 250 sièges
- Azerbaijan Airlines __ 210 sièges (18J/35W/157Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Hainan Airlines _____ 213 sièges (36J/177Y) ............ (2-2-2 / 3-3-3)
- British Airways _____ 214 sièges (35J/25W/154Y) ...... (2-3-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- United ____________ 219 sièges (36J/72Y+/111Y) ..... (2-2-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- ANA (SH Int.) ______ 222 sièges (42J/180Y) ............. (2-2-2 / 2-4-2)
- American Airlines ___ 226 sièges (28J/48Y+/150Y) ..... (1-2-1 / 3-3-3 / 3-3-3)
- China Southern _____ 228 sièges (4F/24J/200Y) ........ (1-2-1 / 2-2-2 / 3-3-3)
- Kenya Airways ______ 234 sièges (30J/204Y) ............ (2-2-2 / 3-3-3)
- Xiamen Airlines _____ 237 sièges (4F/18J/215Y) ........ (1-2-1 / 2-2-2 / 3-3-3)
- AeroMexico ________ 243 sièges (32J/211Y) ............ (2-2-2 / 3-3-3)
- LAN Airlines _______ 247 sièges (30J/217Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Avianca ___________ 250 sièges (28J/222Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
250 sièges < X ≤ 300 sièges
- Air Canada ________ 251 sièges (20J/21W/210Y) ...... (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- LOT ______________ 252 sièges (18J/21W/213Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Qatar Airways ______ 254 sièges (22J/232Y) ............ (1-2-1 / 3-3-3)
- Royal Brunei _______ 254 sièges (18J/236Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Air India __________ 256 sièges (18J/238Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Air Austral ________ 262 sièges (18J/244Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Thai Airways _______ 264 sièges (24J/240Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- ANA (Domestic) ____ 264 sièges (12J/252Y) ............. (2-2-2 / 2-4-2)
- Oman Air __________ 267 sièges (18J/249Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Royal Jordanian ____ 270 sièges (24J/246Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Ethiopian _________ 270 sièges (24J/246Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- RAM ______________ 274 sièges (18J/256Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Thomson Airways __ 291 sièges (47W/244Y) ............ (2-3-2 / 3-3-3)
- Norwegian ________ 291 sièges (32W/259Y) ............ (2-3-2 / 3-3-3)
- Air Europa ________ 298 sièges (22J/276Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Arkefly ___________ 299 sièges (18W/108Y+/173Y) .... (2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- Jetairfly __________ 300 sièges (47W/153Y+/100Y) .... (2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
X > 300 sièges
- ANA (Domestic) ___ 335 sièges (12J/323Y) .............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Jetstar ____________ 335 sièges (21W/314Y) ............. (2-3-2 / 3-3-3)
- Scoot _____________ 335 sièges (21W/314Y) ............. (2-3-2 / 3-3-3)
787-9
X ≤ 200 sièges
- Japan Airlines _____ 195 sièges (44J/35W/116Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 2-4-2)
200 sièges < X ≤ 250 sièges
- ANA (Int.)__________ 215 sièges (48J/21W/146Y) ...... (1-2-1_1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- British Airways ______ 216 sièges (8F/42J/39W/199Y) .. (1-2-1 / 2-3-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Etihad _____________ 235 sièges (8F/28J/199Y) ......... (1-2-1 / 1-2-1 / 3-3-3)
- Oman Air __________ 242 sièges (8F/30J/204Y) ......... (1-2-1 / 2-2-2 / 3-3-3)
250 sièges < X ≤ 300 sièges
- United ____________ 252 sièges (48J/88Y+/116Y) ..... (2-2-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- Virgin Atlantic _____ 264 sièges (31J/35W/198Y) ....... (1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Vietnam Airlines ___ 274 sièges (28J/35W/211Y) ....... (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- American _________ 285 sièges (30J/21W/27Y+/207Y) . (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- Oman Air _________ 288 sièges (30J/258Y) ............... (2-2-2 / 3-3-3)
- Hainan Airlines ____ 289 sièges (30J/259Y) ............... (2-2-2 / 3-3-3)
- Air China _________ 293 sièges (20J/24W/229Y) ....... (2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- KLM ______________ 294 sièges (30J/264Y) ............... (1-2-1 / 3-3-3)
- Air Canada ________ 298 sièges (30J/21W/247Y) ....... (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Saudia ____________ 298 sièges (24J/274Y) ............... (2-2-2 / 3-3-3)
300 sièges < X ≤ 350 sièges
- Air New Zealand ___ 302 sièges (18J/21W/263Y) ....... (1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Vietnam Airlines ___ 311 sièges (28J/283Y) .............. (1-2-1 / 3-3-3)
- LAN Airlines _______ 313 sièges (30J/283Y) .............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Norwegian ________ 344 sièges (35W/309Y) .............. (2-3-2 / 3-3-3)
X > 350 sièges
- Scoot _____________ 375 sièges (35W/340Y) .............. (2-3-2 / 3-3-3)
- ANA (Domestic) ____ 395 sièges (18J/377Y) .............. (2-2-2 / 3-3-3)
X ≤ 200 sièges
- ANA (LH Int.)______ 158 sièges (46J/112Y) ............. (1-2-1_1-1-1 / 2-4-2)
- Japan Airlines _____ 161 sièges (38J/35W/88Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 2-4-2)
- ANA (LH Int.)______ 169 sièges (46J/21W/102Y) ..... (1-2-1_1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Japan Airlines _____ 186 sièges (42J/144Y) ............. (2-2-2 / 2-4-2)
200 sièges < X ≤ 250 sièges
- Azerbaijan Airlines __ 210 sièges (18J/35W/157Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Hainan Airlines _____ 213 sièges (36J/177Y) ............ (2-2-2 / 3-3-3)
- British Airways _____ 214 sièges (35J/25W/154Y) ...... (2-3-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- United ____________ 219 sièges (36J/72Y+/111Y) ..... (2-2-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- ANA (SH Int.) ______ 222 sièges (42J/180Y) ............. (2-2-2 / 2-4-2)
- American Airlines ___ 226 sièges (28J/48Y+/150Y) ..... (1-2-1 / 3-3-3 / 3-3-3)
- China Southern _____ 228 sièges (4F/24J/200Y) ........ (1-2-1 / 2-2-2 / 3-3-3)
- Kenya Airways ______ 234 sièges (30J/204Y) ............ (2-2-2 / 3-3-3)
- Xiamen Airlines _____ 237 sièges (4F/18J/215Y) ........ (1-2-1 / 2-2-2 / 3-3-3)
- AeroMexico ________ 243 sièges (32J/211Y) ............ (2-2-2 / 3-3-3)
- LAN Airlines _______ 247 sièges (30J/217Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Avianca ___________ 250 sièges (28J/222Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
250 sièges < X ≤ 300 sièges
- Air Canada ________ 251 sièges (20J/21W/210Y) ...... (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- LOT ______________ 252 sièges (18J/21W/213Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Qatar Airways ______ 254 sièges (22J/232Y) ............ (1-2-1 / 3-3-3)
- Royal Brunei _______ 254 sièges (18J/236Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Air India __________ 256 sièges (18J/238Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Air Austral ________ 262 sièges (18J/244Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Thai Airways _______ 264 sièges (24J/240Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- ANA (Domestic) ____ 264 sièges (12J/252Y) ............. (2-2-2 / 2-4-2)
- Oman Air __________ 267 sièges (18J/249Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Royal Jordanian ____ 270 sièges (24J/246Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Ethiopian _________ 270 sièges (24J/246Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- RAM ______________ 274 sièges (18J/256Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Thomson Airways __ 291 sièges (47W/244Y) ............ (2-3-2 / 3-3-3)
- Norwegian ________ 291 sièges (32W/259Y) ............ (2-3-2 / 3-3-3)
- Air Europa ________ 298 sièges (22J/276Y) ............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Arkefly ___________ 299 sièges (18W/108Y+/173Y) .... (2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- Jetairfly __________ 300 sièges (47W/153Y+/100Y) .... (2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
X > 300 sièges
- ANA (Domestic) ___ 335 sièges (12J/323Y) .............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Jetstar ____________ 335 sièges (21W/314Y) ............. (2-3-2 / 3-3-3)
- Scoot _____________ 335 sièges (21W/314Y) ............. (2-3-2 / 3-3-3)
787-9
X ≤ 200 sièges
- Japan Airlines _____ 195 sièges (44J/35W/116Y) ...... (2-2-2 / 2-3-2 / 2-4-2)
200 sièges < X ≤ 250 sièges
- ANA (Int.)__________ 215 sièges (48J/21W/146Y) ...... (1-2-1_1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- British Airways ______ 216 sièges (8F/42J/39W/199Y) .. (1-2-1 / 2-3-2 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Etihad _____________ 235 sièges (8F/28J/199Y) ......... (1-2-1 / 1-2-1 / 3-3-3)
- Oman Air __________ 242 sièges (8F/30J/204Y) ......... (1-2-1 / 2-2-2 / 3-3-3)
250 sièges < X ≤ 300 sièges
- United ____________ 252 sièges (48J/88Y+/116Y) ..... (2-2-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- Virgin Atlantic _____ 264 sièges (31J/35W/198Y) ....... (1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Vietnam Airlines ___ 274 sièges (28J/35W/211Y) ....... (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- American _________ 285 sièges (30J/21W/27Y+/207Y) . (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- Oman Air _________ 288 sièges (30J/258Y) ............... (2-2-2 / 3-3-3)
- Hainan Airlines ____ 289 sièges (30J/259Y) ............... (2-2-2 / 3-3-3)
- Air China _________ 293 sièges (20J/24W/229Y) ....... (2-3-2 / 3-3-3 / 3-3-3)
- KLM ______________ 294 sièges (30J/264Y) ............... (1-2-1 / 3-3-3)
- Air Canada ________ 298 sièges (30J/21W/247Y) ....... (1-2-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Saudia ____________ 298 sièges (24J/274Y) ............... (2-2-2 / 3-3-3)
300 sièges < X ≤ 350 sièges
- Air New Zealand ___ 302 sièges (18J/21W/263Y) ....... (1-1-1 / 2-3-2 / 3-3-3)
- Vietnam Airlines ___ 311 sièges (28J/283Y) .............. (1-2-1 / 3-3-3)
- LAN Airlines _______ 313 sièges (30J/283Y) .............. (2-2-2 / 3-3-3)
- Norwegian ________ 344 sièges (35W/309Y) .............. (2-3-2 / 3-3-3)
X > 350 sièges
- Scoot _____________ 375 sièges (35W/340Y) .............. (2-3-2 / 3-3-3)
- ANA (Domestic) ____ 395 sièges (18J/377Y) .............. (2-2-2 / 3-3-3)